Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ Κ. ΚΑΛΑΤΖΗ ΣΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗ

Απαντώντας στην ανακοίνωση της «Ανατροπής Τώρα» ο Αντιδήμαρχος Κώστας Καλαντζής δήλωσε τα εξής:

«Ο επικεφαλής της «Ανατροπής Τώρα», αφού δε μπορεί να ασκήσει εποικοδομητική αντιπολίτευση και στέρεψε ακόμα και από τη στείρα αντιπολίτευση, που διαρκώς πραγματοποιεί, πέρασε στο στάδιο των προσωπικών επιθέσεων. Απομόνωσε σημεία δύο (2) ραδιοφωνικών μου συνεντεύξεων, με προφανή στόχο να διαστρεβλώσει τα λεγόμενά μου και μ’ αυτόν τον τρόπο να παραπλανήσει την κοινή γνώμη. Αφού σημειώσω ότι από το σύνολο της αντιπολίτευσης στο Δήμο Αγρινίου είναι ο μόνος που έπραξε κάτι τέτοιο, τον ενημερώνω ότι η σχέση εμπιστοσύνης, που έχω χτίσει όλα τα χρόνια της αυτοδιοικητικής μου πορείας με τους συνδημότες μου, αποτελεί τον ισχυρό κυματοθραύστη των συκοφαντιών του.

Υ.Γ. Θέλω να πιστεύω ότι ο αξιότιμος και, κατά τα άλλα έγκριτος νομικός κ. Τραπεζιώτης, δε συνέταξε την άκρως ανορθόγραφη και ασύντακτη ανακοίνωση της παράταξής του…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δε θα δημοσιεύονται.