Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

Κάλαντα Πρωτοχρονιάς - Του Αλέξη και του Κυριάκου!


Πρωτοχρονιάτικα
( Όπως σας υποσχέθηκα πάλι θα σας τα ψάλω
με κάλαντα Πρωτοχρονιάς ιδέες να σας βάλω
που πάει η κατάσταση πριν πάμε στην ανάσταση.)


                              
 Κάλαντα του Αλέξη



 Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά

Θα κάνω την Ελλάδα νια

κι αρχή καλός μας χρόνος

είμαι του Αντρέα κλώνος.



Αρχή που βγήκε ο λαός

αυτός που λέν’ είναι σοφός

πάλι εμένα να ψηφίσει

και τον Κούλη να τον σβήσει.



Ο Αντρέας έταζε αλλά

όμως δεν έκανε πολλά,

μα εγώ θα κάνω πράξη

όλα όσα έχω τάξει.



Θα λύσω και το Σκοπιανό

μ’ Αμερικάνο για νονό

κι αν σε κάποιους δεν αρέσει

θα του πω να τους ξε-θέσει.



Μπορεί κι εγώ ν’ αμάρτησα

μα τις συντάξεις κράτησα

μη μ’ αφήσουνε οι γέροι

και πιασμένοι χέρι-χέρι



πάνε στον Καρατζαφέρη

ή στο άλλο το ξεφτέρι

κι από τον αυγουλομάτη

φτάσουνε στο γουρλομάτη,



που ζητάει εκλογές

μέρα νύχτα και αυγές

την καρέκλα να μου πάρει ˙

δες και με το παλικάρι .



Σας το παίζει υπερπατριώτης

τάχα εγώ είμαι προδότης

τι  ειν’ κι από μεγάλο τζάκι

μα εγώ από σοκάκι



κι είναι γιός του Μητσοτάκη

κολλητός του Αντωνάκη

κι έχει για δεξί του χέρι

τον Αδώνη  το ξεφτέρι



που μαθαίνει αρχαία σκύλους

να ουρούν σ’ αρχαίους στύλους

να λατρεύουν τους αρίστους

να μισούνε τους ‘‘α χρήστους’’.



 -----------------------------------------------------------------------



Κάλαντα του Κυριάκου



Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά

πουλήσανε κοψοχρονιά,

Σκοπιανοί την έχουν τώρα
του Αλέξανδρου τη χώρα .



Τους παράδωσαν και γλώσσα

μοναχά για λίγα γρόσια

με αντάλλαγμα συντάξεις ˙

σ’ άγιο κερί μην τάξεις.



Έχουν πάρει τέτοια φόρα

που τους πήρ’ η κατηφόρα

κι έστησαν την προδοσία

με Αμερικανούς και CIA.



Μα πρωθυπουργός σα γίνω

πάλι απ’ την αρχή θα κρίνω

την ολέθρια συμφωνία

τι μας τρώει η αγωνία



για το ένδοξό μας έθνος

που ‘χει βυθιστεί στο πένθος

και τη μαύρη απελπισία ˙

αυτή είναι η ουσία.



Θα γίνω εγώ ο λυτρωτής

πανάξιος ελευθερωτής

των αλύτρωτων χωρών

κι εντός λίγων ημερών,



το έθνος μας θα ανυψώσω

δίχως διόλου να ενδώσω,

τι είμαι του αητού ο γιός

και της Δώρας αδελφός.



Με τον Άδωνη τ’ αστέρι

τον Αντώνη το ξεφτέρι

με το Μάκη το Βορίδη

το ακροδεξιό καρύδι



και μ’ όλους τους άλλους

εθνικόφρονες μεγάλους

θα αλλάξουμε τα πάντα

απ’ τη μια στην άλλη πάντα.



Μεσ’ στο κέντρο της Αθήνας

ο ήλιος θα λάμψει της Βεργίνας

και θα ακουστεί η νίκη

μέχρι Θεσσαλονίκη .



(Όσα μας λέν’ οι αρχηγοί ,

οι μεγάλοι μας ταγοί,

εμείς δεν τα διαγράφουμε

μα μόνο τ΄ αντιγράφουμε.)



Παραμονή Πρωτοχρονιάς 2018

         Για την αντιγραφή

                  ΧρΙστοΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δε θα δημοσιεύονται.