Μετά τον “Καποδίστρια” και τον “Καλλικράτη”, ο “Κλεισθένης 1” είναι το νέο πλαίσιο λειτουργίας της λεγόμενης Τοπικής Αυτοδιοίκησης, το οποίο όχι μόνο δεν αλλάζει τις κατευθύνσεις των προηγούμενων, αλλά αντιθέτως τις ενισχύει και τις πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα, υλοποιώντας μνημονιακές υποχρεώσεις.
Η πρόταση για απλή αναλογική, που περιλαμβάνεται στις ρυθμίσεις του “Κλεισθένη” και έχει γίνει κόκκινο πανί για ΝΔ και ΚΙΝΑΛ με το επιχείρημα της....ακυβερνησίας, είναι μια κίνηση αποπροσανατολισμού. Και αυτό γιατί ενώ οι έδρες των Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβουλίων κατανέμονται αναλογικά, παραμένει η εκλογή Δημάρχου και Περιφερειάρχη σε δυο γύρους, αν χρειαστεί. Με το πρόσχημα της δημοκρατικής απευθείας εκλογής, προστατεύεται ένα εκλογικό σύστημα που εγκλωβίζει το λαό γύρω από πρόσωπα και ηγέτες, την ίδια στιγμή που, υποτίθεται, ότι προωθείται όχι μόνο η δίκαιη εκπροσώπηση, αλλά και η συμμετοχή!
Επίσης, ο νόμος επιτρέπει ρητά τη μεταπήδηση Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβούλων από τη μια παράταξη στην άλλη, πράγμα που, επίσης ρητά, απαγόρευε ο “Καλλικράτης”. Αν, λοιπόν, η απλή αναλογική δεν μπορέσει να “εξυπηρετήσει” τα συμφέροντα που πρέπει να εξυπηρετηθούν, υπάρχει η… μεταγραφική περίοδος για να διορθώσει τις ανωμαλίες!
Ένα ολόκληρο κεφάλαιο του “Κλεισθένη” αφιερώνεται στους Φορείς Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ), οι οποίοι θα υλοποιούν τις κατευθύνσεις των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Σχεδίων Διαχείρισης Αποβλήτων (ΠΕΣΔΑ). Αν προσθέσουμε τα ανταποδοτικά τέλη για την καθαριότητα και το φωτισμό, την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας (Δήμοι και Περιφέρειες θα έχουν πλέον δικαίωμα να ιδρύουν επιχειρήσεις παραγωγής, πώλησης, προμήθειας και διανομής ενέργειας), είναι φανερό ότι ο “Κλεισθένης 1” δεν είναι παρά ένα ακόμα νομοσχέδιο που όχι απλώς δεν λύνει τα προβλήματα της Τ.Α., αλλά προσαρμόζει Δήμους και Περιφέρειες σε μια νέα εποχή, στην οποία η διαχείριση των σκουπιδιών έχει αναδειχθεί σε πεδίο κερδοφορίας και ο “Κλεισθένης 1” προσπαθεί να δημιουργήσει ένα βασικό πλαίσιο λειτουργίας για να το υπηρετήσει.
Κυβέρνηση, αντιπολίτευση, ΚΕΔΕ και ΕΝΠΕ δεν αντιπαρατίθενται γιατί συμφωνούν σε όλα – εκτός από την απλή αναλογική! Γιατί άραγε;
Το ξεπούλημα της Ελλάδας θα περάσει από τους Δήμους της χώρας, με “Δούρειο Ίππο” την Ελληνογερμανική φιλία. Ο νόμος “ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ 1” απλά θα το νομιμοποιεί.
Δυστυχώς, επιβεβαιώνονται οι φόβοι μας για τις βλέψεις όλων όσοι τόσον καιρό προωθούσαν τη δήθεν “Ελληνογερμανική φιλία” και διοργάνωναν φιέστες με τον κ. Φούχτελ.
Ποιος τους πιστεύει πια, όταν διατείνονται ότι θα υπερασπιστούν τους πολίτες, τις δημόσιες δομές, τα κοινωνικά αγαθά και, κυρίως, την ανεξαρτησία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης;
Αθήνα 8 Ιουλίου 2018
Ο Τομέας Ο.Τ.Α. του Ε.ΠΑ.Μ.
Η πρόταση για απλή αναλογική, που περιλαμβάνεται στις ρυθμίσεις του “Κλεισθένη” και έχει γίνει κόκκινο πανί για ΝΔ και ΚΙΝΑΛ με το επιχείρημα της....ακυβερνησίας, είναι μια κίνηση αποπροσανατολισμού. Και αυτό γιατί ενώ οι έδρες των Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβουλίων κατανέμονται αναλογικά, παραμένει η εκλογή Δημάρχου και Περιφερειάρχη σε δυο γύρους, αν χρειαστεί. Με το πρόσχημα της δημοκρατικής απευθείας εκλογής, προστατεύεται ένα εκλογικό σύστημα που εγκλωβίζει το λαό γύρω από πρόσωπα και ηγέτες, την ίδια στιγμή που, υποτίθεται, ότι προωθείται όχι μόνο η δίκαιη εκπροσώπηση, αλλά και η συμμετοχή!
Επίσης, ο νόμος επιτρέπει ρητά τη μεταπήδηση Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβούλων από τη μια παράταξη στην άλλη, πράγμα που, επίσης ρητά, απαγόρευε ο “Καλλικράτης”. Αν, λοιπόν, η απλή αναλογική δεν μπορέσει να “εξυπηρετήσει” τα συμφέροντα που πρέπει να εξυπηρετηθούν, υπάρχει η… μεταγραφική περίοδος για να διορθώσει τις ανωμαλίες!
Ένα ολόκληρο κεφάλαιο του “Κλεισθένη” αφιερώνεται στους Φορείς Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ), οι οποίοι θα υλοποιούν τις κατευθύνσεις των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Σχεδίων Διαχείρισης Αποβλήτων (ΠΕΣΔΑ). Αν προσθέσουμε τα ανταποδοτικά τέλη για την καθαριότητα και το φωτισμό, την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας (Δήμοι και Περιφέρειες θα έχουν πλέον δικαίωμα να ιδρύουν επιχειρήσεις παραγωγής, πώλησης, προμήθειας και διανομής ενέργειας), είναι φανερό ότι ο “Κλεισθένης 1” δεν είναι παρά ένα ακόμα νομοσχέδιο που όχι απλώς δεν λύνει τα προβλήματα της Τ.Α., αλλά προσαρμόζει Δήμους και Περιφέρειες σε μια νέα εποχή, στην οποία η διαχείριση των σκουπιδιών έχει αναδειχθεί σε πεδίο κερδοφορίας και ο “Κλεισθένης 1” προσπαθεί να δημιουργήσει ένα βασικό πλαίσιο λειτουργίας για να το υπηρετήσει.
Κυβέρνηση, αντιπολίτευση, ΚΕΔΕ και ΕΝΠΕ δεν αντιπαρατίθενται γιατί συμφωνούν σε όλα – εκτός από την απλή αναλογική! Γιατί άραγε;
Το ξεπούλημα της Ελλάδας θα περάσει από τους Δήμους της χώρας, με “Δούρειο Ίππο” την Ελληνογερμανική φιλία. Ο νόμος “ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ 1” απλά θα το νομιμοποιεί.
Δυστυχώς, επιβεβαιώνονται οι φόβοι μας για τις βλέψεις όλων όσοι τόσον καιρό προωθούσαν τη δήθεν “Ελληνογερμανική φιλία” και διοργάνωναν φιέστες με τον κ. Φούχτελ.
Ποιος τους πιστεύει πια, όταν διατείνονται ότι θα υπερασπιστούν τους πολίτες, τις δημόσιες δομές, τα κοινωνικά αγαθά και, κυρίως, την ανεξαρτησία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης;
Αθήνα 8 Ιουλίου 2018
Ο Τομέας Ο.Τ.Α. του Ε.ΠΑ.Μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δε θα δημοσιεύονται.